Wszyscy studenci zobowiązani są do założenia kont akademickich Office 365
za pośrednictwem strony:
https://www.microsoft.com/pl-pl/education/products/office
W polu – adres e-mail szkoły – należy wpisać: s numer Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
(przykład: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
INSTRUKCJA DO POBRANIA w EHMS. Instrukcje oraz dodatkowe informacje dostępne są w zakładce „Ogłoszenia” systemu EHMS w poszczególnych wiadomościach.
Dzięki usłudze MS Teams możliwy jest bezpośredni kontakt z Prowadzącym zajęcia, uczestnictwo w zajęciach, materiały do zajęć oraz możliwość przesyłania rozwiązanych zadań. Poprzez narzędzie można prowadzić czat, tele-, wideo- rozmowy z Prowadzącymi oraz Kolegami i Koleżankami.
W przypadku problemów Pomoc Informatyczna SGGW pomaga je rozwiązać. Kontakt do Pomocy CI został podany w informacjach na EHMS.
INFORMACJE DLA NOWOPRZYJĘTYCH STUDENTÓW W ROKU AKADEMICKIM 2020/2021
ZAJĘCIA ZDALNE BĘDĄ SIĘ ODBYWAŁY ZA POŚREDNICTWEM MS TEAMS, KTÓRY JEST DOSTEPNY PO ZALOGOWANIU SIĘ DO KONTA AKADEMICKIEGO.
KOMUNIKACJA MAILOWA Z PROWADZĄCYMI ZAJĘCIA ORAZ DZIEKANATEM JEST MOŻLIWA WYŁĄCZNIE Z KONTA AKADEMICKIEGO.