Komunikat Prorektora ds. Dydaktyki

 

Wytyczne do realizacji zajęć ze studentami i doktorantami w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

W związku z przywróceniem w SGGW kształcenia, w tym zajęć o chrakterze praktycznym, w szczególności zajęć laboratoryjnych, zostały opracowane wytyczne, z którymi przed rozpoczęciem zajęć należy się zapoznać. 

Poniżej link do wytycznych: 

Wytyczne 

Zasady realizacji zajęć

Drodzy Studenci,

Zapraszamy od 1 czerwca 2020 na zajęcia laboratoryjne i terenowe do zrealizowania w bezpośrednim kontakcie na Uczelni, których realizacja umożliwi Państwu zaliczenie semestru letniego 2019/2020.

Uczelnia przygotowuje się do przyjęcia Państwa i stworzenia bezpiecznych warunków realizacji zajęć, które będą odbywać się w mniejszych grupach, aby zadbać o bezpieczeństwo studentów i prowadzących zajęcia.

Wchodząc do budynku, każdy ma obowiązek dezynfekcji rąk płynem z pojemników zamieszczonych przy wejściu. Każda sala po zajęciach będzie wietrzona i dezynfekowana.

Ważne:

  • Każdy student powinien mieć własną maseczkę i przestrzegać dystansu społecznego.
  • Prosimy mieć ze sobą własne jedzenie (kanapki, sałatki, owoce, napoje).
  • Bardzo prosimy o punktualne przybycie na zajęcia.
  • Na salę, w której realizowane są zajęcia nie można wnosić torebek, plecaków, telefonów. Rzeczy te będą przechowywane w pomieszczeniu wyznaczonym przez prowadzącego zajęcia, zamykanym na klucz.
  • Na zajęcia student wnosi tylko własny zeszyt i długopis.
  • Szczegółowe zasady realizacji zajęć i bezpieczeństwa zostaną określone i udostępnione Państwu przez koordynatorów przedmiotów.

Zajęcia odbywać się będą wg specjalnie przygotowanego planu zajęć dostępnego w zakładce Agrobiol- strefa studenta - plany zajęć dla poszczególnych kierunków studiów stacjonarnych.

Prosimy śledzić informacje i komunikaty na stronie, gdyż plany i decyzje mogą ulegać zmianie.

Informacje dla  studiów niestacjonarnych pojawią się w terminie późniejszym.

Na zajęcia może przyjść tylko osoba zdrowa, bez objawów chorobowych i bez podwyższonej temperatury. Nie mogą w nich uczestniczyć również osoby objęte kwarantanną lub przebywające w domu z osobą odbywającą kwarantannę.

Osoby, które nie mogą uczestniczyć w zajęciach, z wyżej wymienionych powodów, proszone są o zgłoszenie tego faktu do właściwych Prodziekanów na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Zajęcia wykładowe, seminaria i audytoryjne nadal będą realizowane całkowicie w trybie zdalnym.

Czekamy na Państwa w murach SGGW.

 

Dziekan i Prodziekani Wydziału Rolnictwa i Biologii

Zasady funkcjonowania uczelni od 25 maja 2020 r.

Szanowni Studenci Wydziału Rolnictwa i Biologii,

Ukazało się Zarządzenie Nr 32 Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z dnia 21 maja 2020 roku w sprawie zasad funkcjonowania Uczelni od dnia 25 maja 2020 r. oraz zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-Cov-2 wśród członków społeczności SGGW w Warszawie oraz Zarządzenie nr 33 Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z dnia 22.05.2020 r. . Przewiduje ono m.in. stopniowe uruchamianie części zajęć dydaktycznych.

Większość zajęć zostanie zrealizowanych i rozliczonych całkowicie w trybie zdalnym. Pozostałe zajęcia lub ich części, które wymagają pobytu na Uczelni zostaną zrealizowane zgodnie z harmonogramem, który zostanie opublikowany na stronie internetowej Wydziału w dniu 23.05.2020 do godz. 20.00.

Poniżej wymienione roczniki NIE WRACAJĄ na zajęcia na kampusie w czerwcu:

Rolnictwo 1 i 2 rok studiów II stopnia

Rolnictwo 3 rok studiów I stopnia (zajęcia terenowe wrzesień 2020)

Biologia 2 rok studiów II stopnia

Ekologiczne rolnictwo i produkcja żywności 2 rok I stopnia (planowane są zajęcia na uczelni od 31 sierpnia 2020).

Zgodnie  z § 4 Zarządzenia Nr 32 Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z dnia 21 maja 2020 roku, studenci, których wszystkie zajęcia zostaną zrealizowane zdalnie, są  zobowiązani do odebrania rzeczy osobistych i wykwaterowania z domów studenckich SGGW do dnia 29 maja 2020 roku.W innym wypadku, zostaną naliczone opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem opłat.

W związku z powyższym, prosimy studentów  kierunków Rolnictwo II stopień 1 i 2 rok , Rolnictwo I stopnia  3 rok studiów, Biologia 2 rok studiów II stopnia o wykwaterowanie z domów studenckich SGGW do dnia 29 maja 2020 roku.

Bardzo prosimy o zapoznanie się z całym Zarządzeniem (są tam również m.in. zalecenia sanitarne i informacje o zakwaterowaniu w akademikach) oraz śledzenie strony internetowej, eHMS i poczty elektronicznej.

 

Dziekan i Prodziekani Wydziału Rolnictwa i Biologii

Przedłużenie ograniczenia działalności uczelni do 24 maja

Prof. dr hab. Wiesław Bielawski, rektor SGGW wystosował komunikat do społeczności akademickiej o funkcjonowaniu uczelni w okresie od dnia 27 kwietnia 2020 r. do dnia 24 maja 2020 r.

Szanowni Państwo,

w nawiązaniu do Komunikatów Rektora Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie z dnia 17 marca 2020 r. i z dnia 24 marca 2020 r. i z 9 kwietnia 2020 r. dotyczących zasad funkcjonowania Uczelni w okresie czasowego ograniczenia jej działalności w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, na podstawie art. 23 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 20 lipca 2018 r.- Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 85, z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 374z późn. zm.), niniejszym:

przedłużam do dnia 24 maja 2020 r. zasady funkcjonowania Uczelni określone w Komunikacie Rektora z dnia 17 marca 2020 r., w tym zasadę pracy zdalnej, z zastrzeżeniem, iż termin ten może ulec zmianie w przypadku, gdy przepisy prawa powszechnie obowiązującego będą stanowiły inaczej.

 

Więcej informacji MNiSW:

https://www.gov.pl/web/nauka/przedluzenie-ograniczenia-dzialalnosci-uczelni-do-24-maja

 

Page 4 of 6